Nowa wersja systemu cairo.ERP FALCON5 - 5.447.9041 - CAIRO-soft sp. z o.o.

Nowa wersja systemu cairo.ERP FALCON5 – 5.447.9041

Informujemy, iż udostępniliśmy naszym klientom nową wersję systemu cairo.ERP FALCON5 – 5.447.9041. Zainteresowanych aktualizacją prosimy o kontakt z działem serwisu oprogramowania / HELPDESK (+48 89 533 95 07; helpdesk@cairo.pl).


Poniżej prezentujemy najciekawsze zmiany:

  • cairo.ERP / BASELINKER – zoptymalizowano sposób komunikacji z systemem BASELINKER, dzięki czemu prawdopodobieństwo blokowania integracji z uwagi na przekroczony limit zapytań zostało istotnie zmniejszone.
  • cairo.PROFIT / MNOŻNIKI KLIENTA – do algorytmu ustalającego ilość punktów uzyskanych przez klienta z tytułu transakcji wprowadzono obsługę MNOŻNIKA KOŃCOWEGO KLIENTA. Umożliwia on niezależnie od pozostałych składników algorytmu zmodyfikować ilość punktów zbieranych przez uczestników programu.
  • cairo.ERP / ROZRACHUNKI – do modułu kontroli rozrachunków dodano nowy RAPORT PŁATNOŚCI. Umożliwia on analizę płatności klientów oraz zautomatyzowaną wysyłkę informacji o ich statusie do klientów oraz ich opiekunów. Możliwie jest ustawienie automatycznego działania raportu bez konieczności cyklicznego jego wywoływania. Zainteresowanych szczegółami zapraszamy do kontaktu z naszym serwisem.
  • cairo.ERP / DOKUMENTY – wyszukiwanie dokumentów wg ich numeru zoptymalizowano pod kątem obsługi sytuacji, w której występuje kilka dokumentów o tym samym numerze. Sytuacja taka może mieć miejsce w przypadku rozpoczynania pracy na cairo.ERP po przeniesieniu danych z innego systemu.
  • cairo.WMS / SKRZYNKI/GABARYTÓWKI – w przeglądach skrzynek i gabarytówek aktualnie widoczne są te wykorzystywane jedynie w bieżącym magazynie.
  • cairo.ERP / POŁĄCZENIA BEZPOŚREDNIE – do wszystkich połączeń bezpośrednich z dostawcami dodano obsługę maksymalnego czasu oczekiwania na połączenie. Pozwoli to uniknąć problemu „zawisania” programu w sytuacji braku łączności z dostawcą.
  • cairo.WMS / OBSŁUGA DETALU – dodano możliwość określenia czy dokumenty automatycznie drukowane w momencie zakończenia wydawania na odbiór osobisty mają mieć ustawiony znacznik drukowania. Pozwala to wyróżnić dokumenty faktycznie wydane klientom od tych skompletowanych i oczekujących na wydanie.
  • cairo.ERP / TECDOC – poprawiono obsługę zdjęć z bazy danych TECDOC. Zmiany z jej ostatnich wersjach spowodowały, iż część zdjęć nie była prawidłowo wyświetlana.
  • cairo.ERP / DOKUMENTY – do warunków handlowych kontrahenta dodano parametr określający czy autokonwersji rezerwacji mają podlegać tylko zamówienia kompletne czy również częściowe.
  • cairo.ERP / BASELINKER – wprowadzono parametr określający, czy zamówienia importowane z systemu BASELINKER podlegać mają autokonwersji na dokument asygnaty.
  • cairo.ERP / KATALOG TOWARÓW – wprowadzono możliwość zaznaczania towarów na postawie stanu ich zamienników w wybranych magazynach. Umożliwia to np. wyszukanie towarów, których brak na stanie oraz brak jest ich zamienników. UWAGA! W przypadku rozbudowanych katalogów towarów wykorzystanie tej opcji może znacznie wydłużyć działanie procedury zaznaczania towarów.
  • cairo.ERP / DEKRETACJA XML – do danych dokumentów eksportowanych w ramach dekretacji XML dodano dane niezbędne do przygotowania plików JPK VAT7. W szczególności informację o znaczniku SPLIT PAYMENT na dokumencie, grupach towarów i usług występujących na dokumencie oraz znaczniku transakcji trójstronnej.

Przewiń do góry