Nowa wersja systemu cairo.ERP FALCON5 – 5.515.10601
Informujemy, iż udostępniliśmy naszym klientom nową wersję systemu cairo.ERP FALCON5 – 5.515.10601. Zainteresowanych aktualizacją prosimy o kontakt z działem serwisu oprogramowania / HELPDESK (+48 89 533 95 07; helpdesk@cairo.pl).
Poniżej prezentujemy najciekawsze zmiany:
- cairo.WMS / PRZEPAKOWANIE TOWARU – dodano możliwość jednorazowego oznaczenia wszystkich towarów jako przepakowanych. Dotychczas konieczne było skanowanie wszystkich towarów znajdujących się w obsługiwanej skrzynce.
- cairo.WMS / WYDAWANIE – wprowadzono możliwość wymuszenia osobnej obsługi zbierania towarów w pełnych oraz niepełnych opakowaniach. Pozwala to na minimalizację przypadków otwierania opakowań zbiorczych w celu wydawania z magazynu pojedynczych sztuk towaru. Zainteresowanych bliższymi informacjami prosimy o kontakt z naszym serwisem.
- cairo.ERP / DOSTĘPNOŚĆ ZDALNA – wprowadzono możliwość określenia czy dostawcy zdalni mają być wyświetlani w przeglądzie zawsze / tylko jeśli towar jest niedostępny w innych magazynach (aktualnie) / tylko na żądanie. Ws. ustawienia parametru prosimy o kontakt z serwisem naszej firmy.
- cairo.ERP / TECDOC – wprowadzono możliwość zautomatyzowanego zakładania nowych towarów w katalogu na podstawie wyszukanego towaru z bazy TECDOC. Aktualnie klawisz F6 w liście wyników wyszukiwania w TECDOC umożliwia powiązanie podświetlonego towaru z wybranym towarem z własnego katalogu lub założenie nowej pozycji w katalogu towarów.
- cairo.ERP / REZERWACJE – w edycji nagłówka zmodyfikowano sposób określania trasy – czy w trakcie dalszej obsługi zamówienia wykorzystywana ma być domyślna / najszybsza czy też wybrana przez operatora trasa. Dotychczasowa forma wyboru budziła niepotrzebne wątpliwości operatorów.
- cairo.ERP / POTWIERDZANIE DOSTAW – dodano możliwość określenia jakie typy dokumentów klienta mają wymagać potwierdzania dostawy. Dotychczas opcja taka dostępna była jedynie dla faktury, a obecnie możliwe jest wskazanie dodatkowo dokumentów asygnat niepotwierdzonych. UWAGA! Funkcjonalność w cairo.B2B będzie dostępna w najbliższej wersji stabilnej.
- cairo.ERP / PŁATNOŚCI – w przeglądzie rozliczonych płatności kontrahenta od teraz wyświetlane są wszystkie rozliczone płatności. Dotychczas w przeglądzie tym nie znajdowały się dokumenty rozliczone kartami płatniczymi lub za pomocą płatności internetowych. UWAGA! Zmiana nie dotyczy przeglądu płatności nierozliczonych – ten działa bez zmian i zawiera jedynie płatności wpływające na realne obciążenie klienta.
- cairo.ERP / PACZKI ZWROTOWE – wprowadzono możliwość wydruku z poziomu przeglądu korekt sprzedaży specyfikacji paczek dotyczącą pozycji podświetlonego ZW. Możemy dzięki temu uzyskać informację jakimi paczkami dokonany był zwrot.
- cairo.ERP / BASELINKER – zmodyfikowano zachowanie systemu w momencie, gdy klient bez NIP oczekuje faktury VAT za dokonany zakup. W takim przypadku zawsze zamówienie zostanie przypisane do nowego konta klienta z odpowiednio ustawionymi parametrami umożliwiającymi poprawne zaewidencjonowanie sprzedaży.