Zmiana zaczyna się
od dialogu

W wymianie myśli rodzą się najlepsze pomysły i innowacyjne rozwiązania. Zachęcamy do kontaktu z naszą firmą – Twoje pytanie może nie tylko rozwiać wątpliwości, ale także wpłynąć na przyszłość, dlatego sprawdź nasze FAQ, gdzie znajdziesz wiele istotnych informacji, które mogą zainspirować kolejne kroki w Twoim projekcie!

Pozwól nam lepiej poznać swoje potrzeby i zadaj nam pytanie. Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24h i umówimy dogodny termin spotkania online, podczas którego odpowiemy na wszystkie pytania.





    FAQ – najczęściej zadawane pytania

    Kto będzie prowadził konsultacje?

    Pierwsze spotkanie poprowadzi nasz przedstawiciel handlowy. W przypadku poruszania kwestii technicznych, zorganizujemy dodatkowe spotkanie, w którym wezmą udział zarówno handlowiec, jak i specjalista z działu wdrożeń.

    Jak się przygotować do konsultacji?

    Zgromadź informacje o swoim zespole, ilości licencji potrzebnych w nowym systemie oraz obecnych narzędziach, które mogą wymagać integracji. Zidentyfikuj aktualne problemy i wyzwania, które chcesz rozwiązać, oraz określ cele i oczekiwania związane z wdrożeniem. Bardzo pomoże nam także, jeśli przygotujesz listę pytań do omówienia, co pozwoli nam lepiej dostosować rozwiązania do Twoich potrzeb. Dzięki tym informacjom będziemy mogli skuteczniej pomóc Twojej organizacji.

    Ile trwa konsultacja?

    Pierwsza konsultacja trwa zwykle 45 – 60 min. Jeśli sytuacja będzie tego wymagała, umówimy się na kolejne spotkanie.

    Czy po konsultacji otrzymam ofertę?

    Po konsultacji często jesteśmy w stanie oszacować wstępną ofertę, natomiast finalna oferta zostanie przedstawiona po analizie przedwdrożeniowej, która uwzględni wszystkie – również te niestandardowe prace związane ze skutecznym wdrożeniem.