, ,

Nowa wersja stabilna cairo.ERP FALCON5 / WMS – 5.648.15253

Informujemy, iż udostępniliśmy nową wersję systemu cairo.ERP FALCON5 / WMS. Zachęcamy do zapoznania się ze zmianami i nowościami.

Zainteresowanych aktualizacją prosimy o kontakt z działem serwisu oprogramowania / HELPDESK (+48 89 533 95 07; helpdesk@cairo.pl).

  • cairo.ERP / LISTY PRZEWOZOWE – na wniosek klientów wprowadziliśmy szereg zmian w wyglądzie i zawartości listu przewozowego. Głównym celem zmian była poprawa jego czytelności i ergonomii.
  • cairo.WMS / SKRZYNKI – dodaliśmy możliwość dopisania komentarza do skrzynki oraz umożliwiliśmy wyszukiwanie skrzynek po jego fragmencie, co pozwala na optymalizację zarządzania skrzynkami. Dodatkowo wprowadzono możliwość szybkiego zwolnienia pustej skrzynki z poziomu przeglądu skrzynek zdefiniowanych w systemie (*SKRZYNKI/GABARYTÓWKI > strzałka w prawo > ZWOLNIJ SKRZYNKĘ) *funkcja dostępna tylko dla operatorów z nowym uprawnieniem: Zarządzanie/ zwolnienie pustej skrzynki
  • cairo.ERP / TRASY – dodaliśmy możliwość grupowego zarządzania datami wyłączonymi na trasach, co pozwala na dużą oszczędność czasu przy modyfikacji tras.
  • cairo.ERP / ASYGNATY – do przeglądu asygnat kontrahenta (KONTRAHENCI > F10 ASYGNATY) dodaliśmy możliwość zaznaczenia asygnat przypisanych do wybranego listu przewozowego.
  • cairo.WMS / PAKOWANIE – wprowadziliśmy nowy parametr (PAKOWANIE – TYLKO W PEŁNI ZEBRANE) blokujący możliwość pakowania skrzynek zawierających nie w pełni zebrane zamówienia. Ogranicza to ilość jednocześnie otwartych paczek, a tym samym porządkuje pracę magazynierów.
  • cairo.WMS / PRZYJĘCIE > WYŚWIETLANIE ZASAD KONTROLI JAKOŚCI – dodano możliwość wyświetlania szczegółowych instrukcji kontroli jakości na etapie przyjęcia , dzięki czemu optymalizujemy i skracamy czas całego procesu, eliminujemy błędy oraz przyspieszamy adaptację nowych pracowników.
  • cairo.WMS / GENEROWANIE ETYKIETY GS1 – dodano możliwość generowania wybranej ilości etykiet GS1, co pozwala na bardziej elastyczne zarządzanie procesem etykietowania. Etykiety będą różniły się tylko kodem SSCC, który w przypadku każdej palety musi być unikatowy.
  • cairo.ERP / WYŚLIJ DOKUMENT ELEKTRONICZNY – zablokowano możliwość wysyłki dokumentu elektronicznego dla dokumentów niepotwierdzonych, dzięki czemu uszczelniono obieg dokumentów.
  • cairo.ERP / KOREKTA CENOWA > UPRAWNIENIA – dodano nowe uprawnienie, określające czy operator może wystawiać korekty modyfikujące ceny sprzedanych produktów. Dzięki temu, proces staje się bardziej transparentny i zwiększa bezpieczeństwo transakcji.
  • cairo.WMS / SEKTORY – dodano możliwość 'odpięcia’ wybranych półek od sektora, w wyniku czego nie będą one już powiązane z danym sektorem. Opcja ma na celu optymalizację i uporządkowanie struktury magazynu, co wpływa na precyzję zarządzania np. w trakcie inwentaryzacji.
  • cairo.WMS / INTEGRACJE – dodano integrację z portalem dodajpaczke.eu dzięki czemu użytkownicy systemu mogą korzystać z nowych form dostawy przesyłek.
  • cairo.ERP / UPRAWNIENIA > EDYCJA GRUPY TOWAROWEJ – dodano nowe uprawnienie umożliwiające edycję grupy towarowej, co znacząco wpływa na bezpieczeństwo transakcji likwidując możliwość nieuprawnionej zmiany.
  • cairo.ERP / WARUNKOWE ODBLOKOWANIE – zmiana umożliwia wyłączenie kontroli sprzedaży po terminie i asygnat po terminie do zdefiniowanej daty. Pozwala to na precyzyjne zarządzanie kontrolami w przypadkach indywidualnych ustaleń z klientami podlegającymi kontroli.
  • cairo.WMS / CMR – LIST PRZEWOZOWY – zoptymalizowano wydruk dokumentu CMR.
  • cairo.WMS / WEBSERVICE – wprowadziliśmy nową metodę 'getOrderStatus’ umożliwiającą weryfikację aktualnego statusu zamówienia bezpośrednio przez klienta poprzez API, dzięki czemu jest on w posiadaniu bieżących informacji  bez konieczności komunikacji ze sprzedawcą. Metoda jest szczególnie pomocna w obsłudze klientów korzystających z dropshippingu.
  • cairo.ERP / BASELINKER > DOMYŚLNY WYDRUK FAKTURY- dodaliśmy możliwość określenia domyślnego szablonu faktury dla dokumentów pochodzących z platformy  BASELINKER.
  • cairo.ERP / ALERTY – dodaliśmy funkcjonalność polegającą na automatycznym informowaniu operatora (na wskazany adres mailowy) o dokumentach, które nie zostały automatycznie przekonwertowane na dokument asygnaty lub nie zostały pomyślnie przekazane do wydania.  UWAGA !!! Jeżeli jesteś zainteresowany włączeniem tej funkcjonalności – skontaktuj się z naszym działem serwisu.
  • cairo.WMS / WYSYŁKA Z ALLEGRO – dodano integrację z usługą ” WYSYŁAM Z ALLEGRO”, dzięki czemu nasi klienci mają możliwość korzystania z kolejnego kanału wysyłkowego.
  • cairo.ERP / DOSTĘPNOŚĆ TOWARÓW > KOLEJNOŚĆ MAGAZYNÓW – zmiana wprowadza możliwość sortowania przeglądu według najszybszej dostawy zdefiniowanej dla danego magazynu. UWAGA !!! Jeżeli jesteś zainteresowany włączeniem tej funkcjonalności – skontaktuj się z naszym działem serwisu.
  • cairo.ERP / AUTOKONWERSJA>TYLKO KOMPLETNE – dodaliśmy funkcjonalność polegającą na automatycznym ostrzeżeniu dla operatora w przypadku próby realizacji niepełnego zamówienia. Dzięki automatyzacji zdejmujemy z operatora obowiązek 'ręcznej’ kontroli optymalizując tym samym cały proces.
  • cairo.WMS / UPRAWNIENIA > dodano nowe uprawnienia „ZDJĘCIE Z MAGAZYNU” oraz „ZAMIANA TOWARU” kontrolujące dostęp do tych funkcjonalności na poziomie WMS’a. Zmiany pozwalają na jeszcze lepsze dopasowanie uprawnień do potrzeb i zakresu kompetencji operatorów.
  • cairo.ERP / ZWROTY KLIENTA > KOREKTY – dodaliśmy możliwość generowania pojedynczego dokumentu do wielu dokumentów korygowanych, co znacznie redukuje ilość wystawianych dokumentów. UWAGA !!! Jeżeli jesteś zainteresowany włączeniem tej funkcjonalności – skontaktuj się z naszym działem serwisu.
  • cairo.ERP / KONTRAHENCI > ADRES – na prośbę operatorów zwiększono liczbę znaków możliwych do wpisania w polu 'ulica’.
  • cairo.ERP / KONTROLA MINIMALNEJ MARŻY – dodaliśmy możliwość wskazania cen bazowych jako podstawy kontroli minimalnej marży, uzyskując tym samym jeszcze lepsze dopasowanie do potrzeb naszych użytkowników.
  • cairo.ERP / LOGI – dodaliśmy logi do operacji związanych ze stanami 'na dzień’, dzięki czemu mamy  jeszcze większą kontrolę nad działaniami podejmowanymi w tym obszarze.

GENEROWANIE CENNIKÓW

Wprowadziliśmy szereg zmian w module generowania cenników dla klientów mających na celu rozszerzenie jego funkcjonalności zgodnie z oczekiwaniami użytkowników systemu. Obejmują one między innymi:

  • wprowadziliśmy nowe uprawnienie ” EDYCJA PROFILE CENNIKÓW KLIENTÓW” , które umożliwia dodawanie profili oraz edycję istniejących.
  • dodaliśmy nowe kolumny, które mogą znajdować się w cenniku,  umożliwiając tym samym jeszcze lepsze dopasowanie dokumentu do potrzeb operatorów i klientów.
  • rozszerzyliśmy logi dotyczące generowania cenników,  dając tym samym operatorom możliwość samodzielnego nadzorowania procesów bez konieczności kontaktu z naszym serwisem.
  • wprowadziliśmy możliwość samodzielnego zarządzania harmonogramem generowania cenników w układzie dzień-godzina, bez konieczności kontaktu z serwisem, co pozwala na pełna kontrolę  i wygodne zmiany.
  • umożliwiliśmy zdefiniowanie dowolnej nazwy pliku dla danego cennika.

dodaliśmy możliwość określenia, z których magazynów mają być generowane cenniki oraz czy wartości mają być zsumowane, czy rozdzielone. Dodano kolumnę „STAN MG”, która tworzy odpowiednią ilość kolumn zawierającą stan dla każdego magazynu.