Nowa wersja systemu FALCON5 - 5.296.5015

Informujemy, iż udostępniliśmy naszym klientom nową wersję systemu FALCON5 - 5.296.5015. Zainteresowanych aktualizacją prosimy o kontakt z działem obsługi klienta.

Poniżej prezentujemy najciekawsze zmiany: 

 

WMS LOGISTYKA - w procesach realizowanych przez terminale magazynowe w miejscach wyświetlania nazwy towaru wykorzystywana będzie w pierwszej kolejności nazwa towaru w języku operatora - o ile jest dostępna. Ułatwia to pracę na terminalu w języku obcym.

ZESTAWIENIE DOKUMENTÓW - do eksportu zestawienia dokumentów dodano dodatkowe pola zawierające wartość netto, VAT, brutto towarów i usług odrębnie.

WMS LOGISTYKA - dodano nowy raport dostępny w systemie - ROZKŁAD TOWARÓW, zawierający informacje o lokalizacjach towarów w magazynie.

WMS LOGISTYKA - wprowadzono możliwość przyjmowania zwrotów towarów (z blokady ZWROTY) do skrzynki a nie jedynie bezpośrednio na półkę jak obecnie.

WMS LOGISTYKA - do systemu wprowadzono możliwość wymuszenia paletowania paczek utworzonych do wskazanego dokumentu.

GRUPY PROMOWANE - do słowników systemu dodano nowy przegląd GRUP PROMOWANYCH. Pozwala on na wygodniejsze zarządzanie promowanymi towarami w WEBTERMINALU i TERMINALU DO ZAMÓWIEŃ.

KASA/BANK - do systemu wprowadzono nowe uprawnienie określające czy operator może edytować SZABLON DEKRETACJI na dokumentach KP/KW oraz wyciągach bankowych.

PROMOCJE/BONUSY - do profili Promocji/Bonusów wprowadzono nowy typ promocji - wartość+wzrost. Cel osiągany jest przez klienta jedynie w przypadku jeśli osiągnie on zadeklarowaną wartość obrotu oraz jego obroty względem zadanego okresu wzrosną o wskazany procent.

CENNIKI KLIENTÓW - do zawartości cenników generowanych dla klientów (KATALOG TOWARÓW > -> > GENERUJ CENNIK) dodano kod kreskowy towaru.

RAPORT DLA DOSTAWCY - raport został uzupełniony o informację o OPIEKUNIE klienta.

SYSTEM LOJALNOŚCIOWY - do systemu dodano przegląd SŁOWNIKI - SYSTEM LOJALNOŚCIOWY - MNOŻNIKI KLIENTÓW DLA GRUP. Pozwala on sprawniej zarządzać mnożnikami wpływającymi na liczbę punktów uzyskiwaną przez klientów.

TERMINAL DO ZAMÓWIEŃ - do terminala wprowadzono obsługę wyróżnienie grup promowanych dla klienta. Dotychczas grupy były wyróżniane jedynie w katalogu Webterminal.

POŁĄCZENIA BEZPOŚREDNIE - w przypadku połączenia bezpośredniego z AUTO PARTER Bieruń wprowadzono możliwość zamawiania w magazynach innych niż centralny.

WMS LOGISTYKA - do modułu Logistyki wprowadzono nowy raport zawierający szczegółowe informacje o etapach realizacji procesu wydania. Raport zawierać może wybrane przez operatora informacje z zadanego okresu czasu, magazynów, itp. Dodatkowo możliwe jest cykliczne generowanie raportu do pliku zgodnie z ustalonymi kryteriami.

PARAGONY - dodano parametr DOKUMENTY HANDLOWE - PARAGON - KONWERSJA PARAGONU - TYLKO DOKUMENTÓW ROZLICZONYCH określający czy konwersji na fakturę podlegać mogą dokumenty nierozliczone.

CENNIKI KLIENTÓW - w module generowania cenników klientów (KATALOG TOWARÓW > -> > GENERUJ CENNIK) i ich wysyłce na FTP zmieniono obsługę wysyłki pliku co umożliwia wysyłkę na konto użytkownika, w którego nazwie występuje znak @.

POŁĄCZENIA BEZPOŚREDNIE - wprowadzono do systemu obsługę połączenia bezpośredniego z systemem wykorzystywanym przez firmę Motorol. Zainteresowanych skonfigurowaniem połączenia prosimy o kontakt z przedstawicielami Motorol celem ustalenia danych dostępowych.

DZIENNIK ZDARZEŃ - do przeglądu dziennika zdarzeń systemowych dodano nowe możliwości filtrowania – wg identyfikatora stanowiska, wg adresu IP stanowiska oraz wg identyfikatora czynności. Wprowadzono również możliwość określenia okresu czasu czynności z dokładnością do minuty (zakres podawany jest w formacie DDMMYYYY HHMM - DDMMYYYY HHMM).

WMS LOGISTYKA - w procedurze przyjęcia można obecnie wykorzystywać skrzynki jako pojemniki, do których przyjmowany będzie towar. Towar w skrzynce jest blokowany na stanie a tym samym niedostępny do sprzedaży.

KATALOG TOWARÓW - do danych towaru dodano nową cechę opisową – WZÓR.

WMS LOGISTYKA - do procedury przyjęcia w module Logistyki wprowadzono możliwość przyjęcia dostaw z innych magazynów (M+) całymi paczkami bez konieczności potwierdzania każdej pozycji osobno.

PROFILE WYDRUKU - do profili wydruku dokumentów faktur, korekt faktur, paragonów oraz korekt paragonów dodano pole NAZWA FISKALNA.

POŁĄCZENIA BEZPOŚREDNIE - do systemu wprowadzono obsługę połączenia bezpośredniego z systemem firmy Optimal. Integracja obejmuje możliwość zamawiania pojedynczych pozycji, przesłanie całego zamówienia z systemu oraz import dokumentów zakupu. Zainteresowanych skonfigurowaniem połączenia prosimy o kontakt z Optimal celem uzyskania danych dostępowych.

ASYGNATY (WMS LOGISTYKA) - wprowadzono możliwość zaznaczenia dokumentów, które zostały wydane z sektora samoobsługowego.

ASYGNATY - w związku z nowymi wymogami prawnymi do nagłówka dokumentu asygnaty dodano możliwość odnotowania Numeru SENT oraz numeru klucza odbiorcy niezbędnego do potwierdzenia odbioru towarów podlegających monitorowaniu.

MAGAZYN - wprowadzono możliwość importu danych logistycznych (zalecanej lokalizacji oraz klasy rotacji) z pliku.

PROMOCJE/BONUSY - wprowadzono możliwość dodania dodatkowego opisu do każdego ze zdefiniowanych poziomów targetu klienta w ramach promocji.

ZAKUPY - wprowadzono parametr określający możliwość wprowadzenia pozycji dokumentu zakupu w cenie 0.00. Ostatnia wersja wprowadzała blokadę wprowadzania takich pozycji.

SYSTEM LOJALNOŚCIOWY - do danych kontrahenta wprowadziliśmy mnożnik punktów kontrahenta, które klient uzyskuje za obroty w ramach systemu lojalnościowego. Mnożnik klienta ma priorytet wyższy jedynie od ogólnego mnożnika grupy towarowej.

FAKTURY - zmodyfikowano wydruki faktur sprzedaży, tak aby uzyskać lepszą czytelność dokumentów - szczególnie w przypadku dokumentów rozliczających zaliczki.

ASYGNATY - dodano możliwość określenia czy konwersja dokumentów asygnat z różnych miesięcy ma być dozwolona czy też nie. W poprzedniej wersji wprowadzona została obligatoryjna blokada, w przypadku, gdy asygnaty były z różnych miesięcy.

SYSTEM LOJALNOŚCIOWY - dodano możliwość określenia czasu (zakresu dat) obowiązywania ustawionego mnożnika punktów, które uzyskuje klient za obroty na danej grupie towarowej. Dotychczas mnożnik działał zawsze o ile był ustawiony.

SYSTEM LOJALNOŚCIOWY - do edycji danych towarów będących nagrodą w systemie lojalnościowym dodano informacje: KATEGORIA NAGRODY (wybór z definiowanego słownika) oraz ZAKRES DAT PROMOWANIA NAGRODY. Informacje te wykorzystywane są w przeglądach nagród w katalogu WEBTERMINAL.

PROFILE WYDRUKÓW - do profili wydruków dokumentów wewnętrznych (MM, RW, K+) dodano możliwość wydruku kodu celnego towaru.

 

Formularz kontaktowy

Dane adresowe

CAIRO-soft sp. z o.o.
ul. Lubelska 36
10-408 Olsztyn

NIP 739-360-94-27
KRS 0000275085
Kapitał zakładowy: 100 000 zł

Numer konta:
BZ WBK 93 1090 2718 0000 0001 1169 3938

Newsletter

Dojazd

 

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.