Nowa wersja systemu FALCON5 - 5.346.5561

Informujemy, iż udostępniliśmy naszym klientom nową wersję systemu FALCON5 - 5.346.5561. Zainteresowanych aktualizacją prosimy o kontakt z działem serwisu oprogramowania / HELPDESK (+48 89 533 95 07; Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ).

Poniżej prezentujemy najciekawsze zmiany:

MAGAZYN - do danych kartotek możliwych do importu/eksportu dodano znaczniki ZAZNACZ oraz WYPRZEDAŻ.

WMS LOGISTYKA - wprowadzono do systemu nową metodę wyboru lokalizacji towaru, z której powinien zostać wydany - metoda OPTYMALNA. Domyślnie pobierała będzie ona towar z lokalizacji o najmniejszej ilości, ale większej niż ilość zadysponowana do wydania. Zachęcamy do wykorzystania nowej metody i zgłoszenie ew. sugestii co do jej usprawnienia.

WYDRUKI ZESTAWIEŃ - do profilu wydruku zestawień dokumentów dodano parametr określający obecność na wydruku INFO DO DOKUMENTU uwzględnionego na zestawieniu.

ZAKUPY - wprowadzono możliwość wymuszenia na operatorze wprowadzenia numeru dokumentu zakupu (parametr ADMINISTRACJA -> PARAMETRY -> DOKUMENTY HANDLOWE -> ( PZ ) FAKTURA ZAKUPU -> PARAMETRY OGÓLNE -> WYMAGAJ SYMBOLU FAKTURY ZAK.). Dotychczas system nie wymuszał wprowadzenia tej informacji w żadnym przypadku.

ZAKUPY - do przeglądu wyceny dostawy dodano nowe informacje - symbol grupy towarowej oraz nazwę grupy towarowej. Zmiany konfiguracji przeglądu można dokonać za pomocą edytora przeglądu [SHIFT+F12].

BLOKADY MAGAZYNOWE - zmieniono sposób wyświetlania informacji o ilości towaru niedostępnego do obrotu w wyniku blokad magazynowych (np. towar przenoszony, braki, itp.).

KATALOG TOWARÓW - do przeglądów magazynu i katalogu towarów można obecnie dodać kolumnę z informacją o tym, że towar przypisany jest do zdefiniowanej w systemie struktury towarowej. Kolumnę można dodać do przeglądu za pomocą edytora przeglądów [SHIFT+F12].

DOKUMENTY - zmieniono sposób zamawiania towarów w innych magazynach w momencie zatwierdzania znacznikiem OK rezerwacji z towarami niezablokowanymi. Zmiana wpływa pozytywnie na stabilność obsługi tego procesu a także rozwiązuje zgłaszane problemy z obsługą kaucji w ramach tego procesu.

KATALOG TOWARÓW - zniesiono dotychczasowe ograniczenie maksymalnej ilości zdjęć jednego towaru. Dotychczas możliwe było wgranie maksymalnie 10 zdjęć.

MAGAZYN/WMS LOGISTYKA - wprowadzono istotną zmianę w obsłudze towarów znajdujących się na blokadach magazynowych (np. przyjęcie, towary przenoszone, itp.). Dotychczas informacja o ilości towarów w blokadach widoczna była w przeglądzie obrotów kartoteki oraz przeglądu CZYJA REZERWACJA. Obecnie informacja ta będzie dostępna z poziomu przeglądu CZYJA REZERWACJA (jedynie informacja zbiorcza o ogólnej ilości blokowanej przez blokady magazynowe) oraz w przeglądzie lokalizacji towaru (SHIFT+F9). W związku z powyższymi zmianami przebudowany został przegląd dokumentów znajdujących się na przyjęciu do magazynu (DOKUMENTY WEWNĘTRZNE - PRZYJĘCIE TOWARU).

DOKUMENTY - wprowadzono istotne zmiany w obsłudze asygnat eksportowych - są to przede wszystkim:

* usunięcie możliwości konwersji asygnaty krajowej na asygnatę eksportową (obecnie zmiana taka jest możliwa przez edycję nagłówka dokumentu),

* usunięto opcję KOREKTA WALUTY / KURSU (obecnie zmiana taka jest możliwa przez edycję nagłówka dokumentu),

* rozszerzono zakres danych dostępnych do edycji w ramach edycji nagłówka asygnaty.

MAGAZYN - w wyliczaniu stanów MIN/MAX metodą statystyczną wprowadzono nowe parametry mające na celu jeszcze lepsze dopasowanie wyników do oczekiwań użytkowników.

WMS - na wydrukach listów przewozowych generowanych z systemu WMS wprowadzono zmiany dostosowujące ich wygląd do ustawy o monitoringu transportu towarów. Dodatkowo jeśli towar oznaczony jest jako podlegający monitoringowi transportu to będzie on wyszczególniany na liście przewozowym.

CENNIKI DOSTAWCÓW - w trakcie aktualizacji katalogu towarów na podstawcie wczytanego do systemu cennika dostawcy umożliwiono import informacji o producencie towaru.

WMS - zmieniono parametry określające działania związane z numerami seryjnymi towarów. Obecnie odrębne parametry w WMS Logistyka decydują o tym, że numer SN jest nadawany w procesie produkcji oraz że numer SN jest rejestrowany w momencie wydawania towaru z magazynu.

Dane adresowe

CAIRO-soft sp. z o.o.
ul. Lubelska 36
10-408 Olsztyn

NIP 739-360-94-27
KRS 0000275085
Kapitał zakładowy: 100 000 zł

Numer konta:
BZ WBK 93 1090 2718 0000 0001 1169 3938

Dojazd

 

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.