FAQ

Jak przeprowadzić inwentaryzację w systemie FALCON?

Procedura inwentaryzacji została opisana w niżej zamieszczonym pliku. Jeśli po zapoznaniu się z nim będziecie Państwo mieli jeszcze jakiekolwiek pytania, bądź trudności zakończeniem tej procedury prosimy o kontakt telefoniczny z naszym działem serwisu oprogramowania.

Inwentaryzacja magazynu - instrukcja FALCON5

Inwentaryzacja magazynu - instrukcja FALCON4

Jakie czynności muszę wykonać przed rozpoczęciem pracy w nowym roku?

Należy przede wszystkim:

  • sprawdzić czy wszystkie dokumenty z poprzedniego roku zostały zakończone i są zatwierdzone,
  • sprawdzić poprawność numeracji, 
  • sprawdzić i w razie konieczności zaktualizować dopiski do numerów dokumentów. 


Opis tych czynności znajduje się z zamieszczonych niżej plikach. Jeśli po zapoznaniu się z nimi będzie Państwo mieli jeszcze jakiekolwiek wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny z naszym działem serwisu oprogramowania. 


Zmiana numeracji dokumentów w FALCON4
Zmiana numeracji dokumentów w FALCON5

Jak mogę zapoznać się z wersją demo systemu?

Pierwszym krokiem ku temu jest zapoznanie się z prezentacją systemu. Dopiero po niej możliwe będzie otrzymanie wersji demo, która umożliwi samodzielne zapoznanie się z możliwościami systemu. W tym celu prosimy o kontakt z naszym działem serwisu oprogramowania.

Jaki serwer będzie odpowiedni dla mojej firmy?

Konkretna specyfikacja zależy od bardzo wielu czynników, których nie da się tu omówić. Najlepiej w tej kwestii skontaktować się z działem technicznym. Pracujący w nim specjaliści przygotują najoptymalniejszą ofertę zakupu serwer oraz wyjaśnią wszelkie wątpliwości związane z ich specyfikacją.

Znalazłem błąd w programie? Co dalej?

W przypadku wystąpienia błędu w systemie prosimy o jego zgłoszenie za pomocą formularza kontaktowego znajdującego się na dole naszej stronie. Konieczne będzie podanie tam wersji programu, opis problemu oraz określenie kategorii błędu.
Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie zgłaszane błędy usuwane były w możliwie najkrótszym czasie. Maksymalny czas usunięcia usterki w systemie to zgodnie z licencją systemu FALCON5:

  • 24 godziny - w przypadku błędów uniemożliwiających działanie systemu,
  • 5 dni - w przypadku pozostałych błędów.

Otwieram nową firmę. Czy wraz z programem otrzymam bazę towarów?

Nie. System sprzedawany jest bez bazy towarowej. Jest jedynie sprawnym i rozbudowanym narzędziem do jej tworzenia. Istnieje oczywiście możliwość importu danych do systemu, jednakże dane muszą być dostarczone przez użytkownika systemu.

Z jakimi systemami finansowo-księgowymi współpracuje FALCON?

Lista systemów finansowo-księgowych, z którymi współpracuje system FALCON obejmuje obecnie kilkanaście systemów. Najpopularniejsze z nich to SAGE Symfonia, Raks 5 oraz Raks SQL, CDN Optima, Rewizor, Rachmistrz. Jeśli interfejs do wykorzystywanego przez Państwa systemu FK nie jest jeszcze przygotowany prosimy o kontakt z naszym działem serwisu oprogramowania w celu ustalenia szczegółów jego stworzenia.

W jaki sposób system wylicza wartość magazynu?

System FALCON pozwala na ewidencjonowanie wartości zapasów magazynowych w zależności od oczekiwań klientów wg dwóch metod: wg ceny średnio ważonej lub wg zasady FIFO. Szczegóły dotyczące sposobu funkcjonowania obu metod znajdziecie Państwo w załączonym pliku.

Jakie zalety ma wykorzystywanie serwera zdalnego?

Główną zaletą jest dostęp do wszystkich możliwości wersji Linux systemu FALCON. Przede wszystkim jest to możliwość pracy zdalnej z wielu lokalizacji, możliwość udostępniania klientom programów zamówieniowych, możliwość współpracy systemu z Webcatalogiem. Nie można również pominąć kwestii finansowych. Zakup serwera wymaga zaangażowania w danym momencie pewnej sumy pieniędzy. Wykorzystywanie serwera zdalnego pozwala uniknąć jednorazowych wydatków. Opłata wnoszona jest z góry za każdy miesiąc korzystania z serwera, dzięki czemu nie jest ona tak obciążająca dla budżetu firmy.

Jakie drukarki fiskalne współpracują z system FALCON?

Z systemem współpracują wszystkie drukarki fiskalne działające w standardzie Posnet i Elzab. Godne polecena są modele Posnet Thermal, Elzab Omega, Emar Duo Printo. Jeśli macie Państwo wątpliwości związane z zakupem konkretnego modelu prosimy o kontakt z działem technicznym w celu potwierdzenia zgodności drukarki z systemem FALCON.

Czy system FALCON współpracuje z kasami fiskalnymi?

Nie. System FALCON współpracuje jedynie z drukarkami fiskalnymi.

Jak archiwizować dane systemu?

Kwestia archiwizacji zależna jest od wersji systemu FALCON. W wersji dla Windows odpowiada za nią użytkownik systemu. Należy w tym celu wykonywać kopie zapasowe folderu roboczego systemu. W W wersji Linux działają mechanizmy, które co noc o uzgodnionej godzinie przygotowują kopię wszystkich danych niezbędnych do awaryjnego uruchomienia systemu. Kopia taka umieszczana jest na wymiennym nośniku ( najczęściej Pendrive ) oraz bezpośrednio na dysku serwera (przechowywane w ten sposób są archiwa z 7 kolejnych dni). Dodatkowo możliwa jest również archiwizacja na serwer zapasowy w sieci lokalnej oraz zewnętrzny serwer znajdujący się poza siedzibą firmy.

Jak mogę zapoznać się z prezentacją oferowanych programów?

Najlepiej skontaktować się z naszym działem serwisu oprogramowania pod numerem 89 / 533 95 07 lub za pomocą formularza kontaktowego znajdującego się na naszej stronie. Ustalimy wówczas odpowiadający obu stronom termin prezentacji.

Jak mogę kupić licencję na dane TECDOC?

W tym celu prosimy o skorzystanie z formularza kontaktowego lub kontakt p. Joanną Sender - (+48) 89 533 95 07, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ).

Muszę przeinstalować komputer z katalogiem TecDoc. Co zrobić, żeby nie stracić licencji na katalog?

W przypadku reinstalacji systemu operacyjnego, na którym był zainstalowany katalog proszę o przesłanie mailem kodu aktywacyjnego użytego na tym stanowisku ( UL-... ) do przedstawiciela TecDoc ( Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ).

Mam problem z systemem? Gdzie mogę otrzymać pomoc?

Prosimy o kontakt z działem serwisu oprogramowania za pomocą formularza kontaktowego lub telefonicznie pod całodobowym numerem - (+48) 89 533 95 07. Uwaga! Po godzinach pracy biura przyjmowane będą jedynie zgłoszenia awarii.

Czy CAIRO-soft jest zależne od którejś z hurtowni motoryzacyjnych?

Nie. CAIRO-soft sp. z o.o. jest w pełni niezależna od jakiejkolwiek innego przedsiębiorstwa. Dzięki temu możemy bez przeszkód obsługiwać wszystkich klientów bez względu na jakiekolwiek zależności pomiędzy nimi.

Czy w systemie są opcje zarezerwowane dla pewnej grupy klientów? Czy jako autor pomysłu mogę coś takiego zastrzec?

Nie. Wszystkie opcje dostępne są bez przeszkód dla wszystkich klientów. Zlecając nam wykonanie jakiejkolwiek modyfikacji systemu, bądź wprowadzenia do niego nowych nie ma możliwości ich zastrzeżenia. Będą one dostępne dla wszystkich klientów.

Na jakiej zasadzie rozwijany jest program?

Działając na rynku ponad 20 lat doskonale wiemy jakie są oczekiwania rynku, na którym przyszło nam działać. Staramy się możliwie najszybciej reagować na otaczające nas i naszych klientów uwarunkowania rynku, a także wprowadzać do systemu sugestie użytkowników systemu. Efektem naszej pracy w ostatnich miesiącach jest nowa wersja naszego flagowego systemu - FALCON5.

Potrzebuję sprzętu dobrze współpracującego z systemem? Jaki jest godny polecenia i gdzie najlepiej go kupić?

W naszej ofercie znajdują się praktycznie wszystkie powszechnie wykorzystywane urządzenia, które wykorzystywane mogą być przy pracy z systemem ( z wyjątkiem drukarek fiskalnych ). Drukrarki, czytniki kodów, bezprzewodowe terminale magazynowe, urządzenia do tworzenia sieci bezprzewodowych, zasilacze zapasowe - UPS, stanowiska komputerowe oraz serwery. Wszystkie te urządzenia można zakupić w naszej firmie. Przed sprzedażą są one przygotowywane do użytkowania z systemem, tak aby nie musieli Państwo borykać się z ich samodzielną konfiguracją. Jeśli jesteście Państwo zainteresowani ofertą prosimy o kontakt z naszym działem techniczny.


Formularz kontaktowy

Dane adresowe

CAIRO-soft sp. z o.o.
ul. Lubelska 36
10-408 Olsztyn

NIP 739-360-94-27
KRS 0000275085
Kapitał zakładowy: 100 000 zł

Numer konta:
BZ WBK 93 1090 2718 0000 0001 1169 3938

Newsletter

Dojazd

 

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.