Wielofunkcyjny sklep internetowy !
Zakupy 24/7 i wygoda przeglądania produktów!
Kompleksowe narzędzie do zarządzania sprzedażą online, integrując różnorodne funkcje, takie jak zarządzanie produktami, zamówieniami oraz płatnościami. Automatyzuje obsługę klienta oraz daje możliwość łatwiejszego dotarcia do szerszej grupy odbiorców.
Chcesz dowiedzieć się jak wykorzystać go w Twojej firmie?
Responsywność
Oferta dostępna bez względu na miejsce i wykorzystywane urządzenie
SEM/SEO
Zoptymalizowana pod kątem działań SEM i SEO, co znacząco zwiększa widoczność w sieci.
Elastyczność
Zaawansowana personalizacja katalogu oraz możliwość samodzielnego tworzenia treści (CMS).
Wygoda
Intuicyjna nawigacja, szybkie zakupy, dostęp do dokumentów i historii zamówień w jednym miejscu.
PERSONALIZACJA
- Dostosuj sklep do swoich indywidualnych potrzeb dzięki zaawansowanym możliwościom personalizacji katalogu.
- Ciesz się przyjaznym i intuicyjnym interfejsem, który responsywnie dostosowuje się do różnych rozmiarów ekranów, zapewniając optymalne doświadczenia na każdym urządzeniu.
- Stwórz swój unikalny ekran główny oraz kolorystykę dopasowaną do Twoich preferencji.
- Samodzielnie twórz treści dzięki CMS i ciesz się pełną kontrolą nad zawartością.
ZAAWANSOWANE MECHANIZMY DOBORU
- Wyszukuj towary według numeru VIN pojazdów i zwiększ precyzję zamówień.
- Precyzyjnie dobieraj części na wybranego pojazdu dzięki wykorzystaniu danych TecDoc.
- Łatwo i szybko wyszukuj produkty z katalogu dzięki wielofunkcyjnej wyszukiwarce.
- Stosuj zaawansowane filtry, aby jeszcze bardziej zawęzić wyniki wyszukiwania.
- Dobieraj tylko pasujące do Twojego samochodu produkty dzięki wyszukiwaniu w kontekście pojazdu.
- Znaki specjalne oraz polskie znaki w wyszukiwanej frazie, to już nie problem – system inteligentnie je zinterpretuje i dostarczy oczekiwane wyniki.
- Personalizuj ustawienia wyszukiwania i ciesz się szybkością działania.
- Korzystaj z historii wyszukiwania oraz wybieranych pojazdów.
- Wygodnie dobieraj opony z oferty na podstawie ich podstawowych parametrów.
PREZENTACJA OFERTY
- Wykorzystaj dane TecDoc do opisania i prezentacji towarów w swojej ofercie.
- Zamieszczaj dowolną ilość zdjęć produktów, w tym zdjęcia 360°, co pozwoli klientom lepiej poznać oferowane towary.
- Szczegółowo opisz oferowane produkty wykorzystując szerokie możliwości systemu, w tym zamienniki, symbole oryginalne, opisy i załączniki.
- Zdefiniuj nazwy towarów w językach używanych przez Twoich klientów.
- Zaproponuj zakup akcesoriów do oferowanych towarów.
- Oferuj towary wielowariantowe na przykład w zależności od ich rozmiarów czy kolorów.
INTEGRACJE
- Swobodnie zintegruj katalog ze swoim systemem ERP dzięki rozbudowanemu API.
- Obsługuj płatności internetowe od swoich klientów
- Korzystaj z natywnej współpracy z API TecDoc, aby umożliwić precyzyjny dobór towarów.
- Wyszukuj towary według numeru VIN pojazdu i zwiększ precyzję zamówień ograniczając jednocześnie niepotrzebne zwroty.
- Korzystaj ze zintegrowanych narzędzi remarketingowych i SEO, aby jeszcze skuteczniej docierać do klientów.
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KLIENTA
- Zyskaj możliwość profesjonalnej prezentacji oferty i precyzyjnego doboru produktów dla swoich klientów.
- Korzystaj z historii wyszukiwania, aby ułatwić powrót do wcześniej przeglądanych produktów i pojazdów.
- Zapisuj ulubione pojazdy skracając czas ich ponownego wyboru.
- Udostępniaj pełną historię dokumentów sprzedaży.
- Precyzyjnie definiuj komunikację marketingową i promuj wybrane towary lub grupy produktowe.
SEO / MARKETING
- Zoptymalizuj swoją ofertę pod kątem wymogów SEO, co poprawi jej widoczność w wyszukiwarkach.
- Skuteczniej promuj swoje produkty dzięki wbudowanej obsłudze narzędzi marketingu internetowego (m.in. Facebook Pixel, Google Ads).
- Zadbaj o bezpieczeństwo Twojej firmy zachowując zgodność z przepisami dotyczącymi obsługi klientów e-commerce.
Integracje
Dostawcy danych


Płatności




Pozostałe integracje





Sprawdź jak działa!

Dlaczego warto?
Wyjdziesz na przeciw swoim klientom, aby mogli dokonywać zakupów bez żadnych ograniczeń.
Stworzysz ofertę na miarę potrzeb swoich klientów.
Zbudujesz swoją markę i wzmocnisz relacje z klientami.
Jak przebiega proces współpracy?

Upewnij się, że to rozwiązanie dla Ciebie!
FAQ – najczęściej zadawane pytania
Czy cairo.B2C jest odpowiedni dla małych sklepów internetowych?
Tak, cairo.B2C zostało stworzone z myślą zarówno o małych sklepach jak i sklepach z dużym doświadczeniem w sprzedaży online.
Czy mogę samodzielnie zarządzać treściami na stronie mojego sklepu?
Tak, cairo.B2C posiada rozbudowany system zarządzania treściami (CMS), dzięki któremu możliwe jest samodzielne tworzenie artykułów, opisów i innych elementów strony, co ma bardzo duże znaczenie przy pozycjonowaniu sklepu.
Czy cairo.B2C obsługuje zakupy na urządzeniach mobilnych?
Tak, system jest w pełni responsywny i pozwoli na wygodne zakupy z każdego urządzenia.
Czy cairo.B2C wspiera działania marketingowe (np. reklamy Google, Meta)?
Tak, cairo.B2C posiada wbudowaną obsługę narzędzi marketingu internetowego (m.in. Facebook Pixel, Google Ads).
Czy cairo.B2C jest zoptymalizowane pod kątem SEO?
Tak, cairo.B2C jest zoptymalizowane pod kątem działań SEO, co znacząco wpływa na widoczność w sieci.
Czy Cairo wesprze mnie w początkowych etapach pracy na cairo.B2C?
Tak, w ramach wdrożenia przeprowadzimy szkolenie z zakresu pracy z system. Po zakończeniu wdrożenia klienci mają nielimitowany dostęp do specjalistów z działu Helpdesk.
