System lojalnościowy dla Twojej firmy!
Umożliwia motywacyjne premiowanie klientów za dokonane obroty poprzez przyznawanie punktów wymienialnych na atrakcyjne nagrody. Dopełnieniem całości jest możliwość definiowania katalogu nagród, w którym określone są ich dane i warunki uzyskania.
Chcesz dowiedzieć się jak wykorzystać go w Twojej firmie?
Transparentność
Umożliwia elastyczne definiowanie warunków naliczania punktów w zależności od kategorii klienta, warunków handlowych czy też stanu należności klienta.
Wygoda
Klienci w zależności od przypisanej im kategorii mogą być identyfikowani za pomocą indywidualnej karty klienta.
Łatwość obsługi
Intuicyjny interface i zastosowane rozwiązania sprawiają, że korzystanie z systemu jest przyjemnością.
Integracja
Wszystkie dane są dostępne w jednym miejscu.
FUNKCJONALNOŚCI
- Możliwość promowania wybranych marek
- Automatyzacja obsługi systemu
- Widoczność punktów w cairo.ERP i cairo.B2B
- Możliwość wpływania na wybory zakupowe
BUDOWANIE RELACJI BIZNESOWYCH
- Bliższe relacje z klientami
- Wzrost atrakcyjności oferty w oczach klientów
- Budowanie wizerunku
KATALOG NAGRÓD
- Zarządzanie katalogiem nagród i jego łatwe definiowanie
- Zarządzanie zamówieniami i wydaniem nagród
Integracje
Systemy




Chcesz dowiedzieć się więcej?

Dlaczego warto?
Wzmocnisz relacje biznesowe zaspakajając potrzeby swoich klientów.
Zyskasz realny wpływ na zwiększenie wartości koszyka zakupowego.
Zbudujesz silną markę i zyskasz lojalnych klientów.
Jak przebiega proces współpracy?

Upewnij się, że to rozwiązanie dla Ciebie!
FAQ – najczęściej zadawane pytania
Czy jest odpowiedni dla mojej branży?
…
Czy jest to rozwiązanie dla małej firmy?
…
- Analiza potrzeb – Zespół wdrożeniowy przeprowadza szczegółową analizę wymagań klienta, aby zrozumieć specyfikę działalności oraz oczekiwania dotyczące systemu .
- Planowanie – Na podstawie zebranych informacji tworzy się plan wdrożenia, który uwzględnia harmonogram działań, zasoby oraz odpowiedzialności poszczególnych członków zespołu.
- Konfiguracja systemu – Następuje dostosowanie oprogramowania do specyficznych potrzeb firmy. W tym etapie realizowane są ustawienia, integracje oraz personalizacja systemu.
- Migracja danych – Istniejące dane są przenoszone do nowego systemu. Ważne jest, aby dane były poprawne i zgodne z wymaganiami nowego oprogramowania.
- Szkolenie użytkowników – Przeprowadza się szkolenia dla pracowników, aby zapewnić im umiejętności niezbędne do efektywnego korzystania z systemu.
- Testowanie – Wdrożony system jest testowany pod kątem funkcjonalności, wydajności oraz bezpieczeństwa, aby upewnić się, że działa zgodnie z oczekiwaniami.
- Wdrożenie – Po pomyślnym zakończeniu testów system jest uruchamiany w środowisku produkcyjnym.
Czy system sprawdzi się w dużej firmie?
….
- Koszt wdrożenia – jest to jednorazowa opłata, która obejmuje wszystkie prace związane z implementacją rozwiązania.
- Opłata licencyjna – jest to koszt licencji wykorzystywanego systemu. Składa się z opłaty jednorazowej oraz miesięcznego abonamentu.
- Koszt infrastruktury – koszt zakupu niezbędnych urządzeń oraz infrastruktury technicznej niezbędnej do działania, np. sieci Wi-fi.
W jakich krajach system może działać?
W ramach opłaty mają Państwo prawo do:
- użytkowania systemu w ramach zakupionej ilości licencji
- bezpłatnych aktualizacji w miarę publikacji kolejnych wersji systemu
- wsparcia naszych konsultantów
- dostępu do infolinii alarmowej czynnej 24/7
- przekazania nam do zarządzania serwera systemu
- zgłaszania sugestii co do kierunków rozwoju
Czy system współpracuje z TecDoc?
…
Jakie są wymagania techniczne systemu?
…
Jak się przygotować do wdrożenia?
…
Czy muszę mieć własny serwer?
…
Ile to kosztuje?
…
