System lojalnościowy dla Twojej firmy!

Umożliwia motywacyjne premiowanie klientów za dokonane obroty poprzez przyznawanie punktów wymienialnych na atrakcyjne nagrody. Dopełnieniem całości jest możliwość definiowania katalogu nagród, w którym określone są ich dane i warunki uzyskania.

Chcesz dowiedzieć się jak wykorzystać go w Twojej firmie?

1

Transparentność

Umożliwia elastyczne definiowanie warunków naliczania punktów w zależności od kategorii klienta, warunków handlowych czy też stanu należności klienta.

2

Wygoda

Klienci w zależności od przypisanej im kategorii mogą być identyfikowani za pomocą indywidualnej karty klienta.

3

Łatwość obsługi

Intuicyjny interface i zastosowane rozwiązania sprawiają, że korzystanie z systemu jest przyjemnością.

4

Integracja

Wszystkie dane są dostępne w jednym miejscu.

FUNKCJONALNOŚCI
BUDOWANIE RELACJI BIZNESOWYCH
KATALOG NAGRÓD
Systemy

Dlaczego warto?

ZWIĘKSZENIE RETENCJI KLIENTÓW

Wzmocnisz relacje biznesowe zaspakajając potrzeby swoich klientów.

WZROST WARTOŚCI KOSZYKA

Zyskasz realny wpływ na zwiększenie wartości koszyka zakupowego.

WIZERUNEK

Zbudujesz silną markę i zyskasz lojalnych klientów.

Jak przebiega proces współpracy?

FAQ – najczęściej zadawane pytania

Czy jest odpowiedni dla mojej branży?

Czy jest to rozwiązanie dla małej firmy?

  • Analiza potrzeb – Zespół wdrożeniowy przeprowadza szczegółową analizę wymagań klienta, aby zrozumieć specyfikę działalności oraz oczekiwania dotyczące systemu .
  • Planowanie – Na podstawie zebranych informacji tworzy się plan wdrożenia, który uwzględnia harmonogram działań, zasoby oraz odpowiedzialności poszczególnych członków zespołu.
  • Konfiguracja systemu – Następuje dostosowanie oprogramowania do specyficznych potrzeb firmy. W tym etapie realizowane są ustawienia, integracje oraz personalizacja systemu.
  • Migracja danych – Istniejące dane są przenoszone do nowego systemu. Ważne jest, aby dane były poprawne i zgodne z wymaganiami nowego oprogramowania.
  • Szkolenie użytkowników – Przeprowadza się szkolenia dla pracowników, aby zapewnić im umiejętności niezbędne do efektywnego korzystania z systemu.
  • Testowanie – Wdrożony system jest testowany pod kątem funkcjonalności, wydajności oraz bezpieczeństwa, aby upewnić się, że działa zgodnie z oczekiwaniami.
  • Wdrożenie – Po pomyślnym zakończeniu testów system jest uruchamiany w środowisku produkcyjnym.
Czy system sprawdzi się w dużej firmie? 

….

  • Koszt wdrożenia – jest to jednorazowa opłata, która obejmuje wszystkie prace związane z implementacją rozwiązania.
  • Opłata licencyjna – jest to koszt licencji wykorzystywanego systemu. Składa się z opłaty jednorazowej oraz miesięcznego abonamentu.
  • Koszt infrastruktury – koszt zakupu niezbędnych urządzeń oraz infrastruktury technicznej niezbędnej do działania, np. sieci Wi-fi.
W jakich krajach system może działać? 

W ramach opłaty mają Państwo prawo do:

  • użytkowania systemu w ramach zakupionej ilości licencji
  • bezpłatnych aktualizacji w miarę publikacji kolejnych wersji systemu
  • wsparcia naszych konsultantów
  • dostępu do infolinii alarmowej czynnej 24/7
  • przekazania nam do zarządzania serwera systemu
  • zgłaszania sugestii co do kierunków rozwoju
Czy system współpracuje z TecDoc?

Jakie są wymagania techniczne systemu?

Jak się przygotować do wdrożenia?

Czy muszę mieć własny serwer?

Ile to kosztuje?