Nowa wersja systemu cairo.ERP FALCON5 - 5.409.6713 - CAIRO-soft sp. z o.o.

Nowa wersja systemu cairo.ERP FALCON5 – 5.409.6713

Informujemy, iż udostępniliśmy naszym klientom nową wersję systemu cairo.ERP FALCON55.409.6713. Zainteresowanych aktualizacją prosimy o kontakt z działem serwisu oprogramowania / HELPDESK (+48 89 533 95 07; helpdesk@cairo.pl).


Poniżej prezentujemy najciekawsze zmiany:

  • cairo.ERP / KATALOG TOWARÓW – do listy cech towaru dodano cechę B2C – TOWAR OGÓLNY, która wykorzystywana będzie w przypadku integracji z platformą e-commerce cairo.B2C
  • cairo.WMS / SKRZYNKI – przegląd skrzynek uzupełniono o możliwość szybkiego wyszukiwania skrzynki wg jej ID.
  • cairo.ERP / AUTOZATOWAROWANIE ODDZIAŁÓW – wprowadzono nowe uprawnienie operatora określające możliwość edytowania dokumentów przesunięć międzymagazynowych wygenerowanych przez moduł autozatowarowania oddziałów.
  • cairo.WMS / PÓŁKI PALETOWE – w definicji półki dodano możliwość określenia jej jako paletowej. Dzięki czemu w trakcie przyjęcie i przenoszenia towarów system będzie mógł wskazać wolne półki paletowe i tym samym usprawnić proces lokalizowania miejsca docelowego.
  • cairo.ERP / WYDRUKI – do systemu dodano możliwość określenia w profilu wydruku domyślnej ilości drukowanych egzemplarzy z rozróżnieniem na drukarki igłowe i laserowe. Dotychczas możliwe było określenie jedynie jednej domyślnej ilości .
  • cairo.ERP / JPK – do systemu wprowadziliśmy obsługę generowania danych do plików JPK wg nowej struktury plików opublikowanej przez Ministerstwo Finansów.
  • cairo.WMS / SKRZYNKI – do systemu wprowadzono zupełnie nowy przegląd skrzynek. Aktualnie zawiera on zarówno skrzynki i gabarytówki w podziale na wolne pojemniki, aktualnie używane i zużyte, co znacząco ułatwia zarządzanie nimi. Szczegółowe informacje o zmianie dostępne są u naszych konsultantów.
  • cairo.ERP / AUTOZATOWAROWANIE ODDZIAŁÓW – do definicji profili AUTOZAMÓWIEŃ wprowadzono możliwość filtrowania towarów wg grupy 3. Pozwala na dokładniejsze określenie zakresu towarów, których dotyczyć będzie mechanizm.
  • cairo.ERP / ZESTAWIENIA DOKUMENTÓW – do zestawienia dokumentów zakupu wprowadzono możliwość jego uszeregowania wg numeru dokumentu PZ. Opcja szczególnie przydatna w przypadku zaburzonej chronologii dokumentów.
  • cairo.ERP / TECDOC – zmieniono obsługę wyszukiwania towarów na podstawie danych TECDOC. Dotychczas w przypadku przekroczenia maksymalnej ilości wyników wyszukiwana pojawiał się jedynie komunikat o przekroczeniu limitu. Obecnie pojawi się lista wyników ograniczona do maksymalnego limitu oraz informacja o tym, iż nie jest to pełna lista i należy precyzować kryteria wyszukiwania.
  • cairo.WMS / ZARZĄDZANIE ZAPASAMI – do systemu wprowadzono zmiany mające na celu usprawnienie procesu uzupełnienia towaru na półkach podręcznych. Możliwe jest obecnie określenie stanu minimalnego dla półek zwykłych, który wykorzystywany jest do sugerowania ilości towaru niezbędnej do przeniesienia z półek ilościowych. Szczegółowych informacji na temat nowej funkcjonalności udzielą nasi konsultanci.
  • cairo.ERP / WARUNKI HANDLOWE – wprowadzono możliwość zarządzania wzorcami warunków handlowych klientów. Po aktywacji mechanizmu jako wzorcowych będzie można wskazać jedynie tych kontrahentów zdefiniowanych jako wzorce.
  • cairo.ERP / ZAMÓWIENIA DO DOSTAWCÓW – w edycji pozycji zamówienia wprowadzono obsługę minimalnej ilości możliwej do zamówienia u dostawcy. Informację tę deklaruje się Ź dla towaru od wybranego dostawcy w warunkach dostaw towarów.
  • cairo.ERP / POŁĄCZENIA BEZPOŚREDNIE – zaktualizowano obsługę webserwisu udostępnianego przez firmę MOTOGAMA.
  • cairo.WMS / SKRZYNKI – przebudowane przegląd SKRZYNEK, który zastąpił dotychczasowe przeglądy skrzynek i gabarytówek. Dodatkowo aktualnie wyświetla on skrzynki w zależności od aktualnego ich statusu. Zainteresowanych szczegółowym opisem zmian zapraszamy do serwisu.

Przewiń do góry